Tonerji in kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Pisarniški material in šola
Akcije

Ali veste, kaj je UV premaz in zakaj je potreben?

UV premaz je odličen način, da vaši natisnjeni tržni dokumenti izstopajo. UV premaz zagotavlja briljanten sijajni sijaj vašim vizitkam, razglednicam, letakom in drugim promocijskim materialom. UV-prevleka vašega tiskanega marketinškega materiala zagotavlja tudi debelo plast zaščite za dolgotrajno obstojnost, ki vam bo prinesla največji uspeh. Kaj pomeni UV premaz, kako deluje, kakšne so prednosti UV premaza na vašem tisku? Oglejte si, kaj je UV-prevleka in zakaj jo potrebujete za tiskane marketinške materiale.

 

Kaj je UV premaz?

UV premaz je prozorna spojina, ki se nanese na moker papir, nato pa se takoj strdi z ultravijolično svetlobo (UV premaz je okrajšava za ultravijolični premaz). Za premazovanje papirja se uporablja več vrst spojin. Kemikalije za UV premaz vključujejo polietilen, kalcijev karbonat in kaolinit. Te spojine so prečiščene in pomešane z viskozatorji, da se lažje oprimejo papirja. Za nanos premaza po tisku se uporablja stroj za UV premazovanje.

UV-prevleke se lahko razlikujejo po odbojnosti in debelini glede na aplikacijo, čeprav se za prvovrstne aplikacije tiskanja običajno uporablja UV-prevleka z visokim sijajem ali fino mat UV.

UV premaz lahko nanesete na celoten izdelek, sprednjo in zadnjo stran ali samo eno stran. Lahko se odločite tudi za točkovni UV-prevleko, kjer se UV-prevleka nanese samo na določena področja vašega dizajna (odličen način, da logotipi ali fotografije izstopajo).

 

Ali je UV premaz vodoodporen?

Ne, UV-prevleka ni vodoodporna, je pa vodoodporna v smislu brizganja vode. UV-prevleke ne smemo zamenjevati z drugimi vrstami postopkov končne obdelave papirja, kot sta vodna prevleka in laminacija.

Premaz na vodni osnovi vs. UV premaz

Premaz na vodni osnovi je na vodni osnovi in čeprav je lahko dobra možnost premaza za papir, nudi UV premaz več sijaja in boljšo zaščito.

UV premaz vs. Laminacija

Laminacija nudi dobro zaščito, vendar postopek laminiranja zahteva obrezovanje robov, kar lahko poveča proizvodne stroške. Laminacija lahko nudi hidroizolacijo tam, kjer UV premaz ne more.

Kot lahko vidite, se postopek UV-prevleke razlikuje od drugih vrst dodelave papirja in ponuja svoje posebne prednosti.

 

Kakšne so prednosti in prednosti UV premaza?

Glavne prednosti ima UV lak

UV-prevleka ponuja čudovit sijajni sijaj, zaradi katerega bodo vaša marketinška orodja izstopala. Na primer, zaradi UV-prevleke na vizitkah bodo privlačnejše od vizitk brez premaza. UV-prevleka je gladka tudi na dotik, kar pomeni, da ponuja prijetno otipljivo izkušnjo, ki jo bodo kupci opazili.

 

UV-prevleka ščiti vaša orodja za tiskanje in trženje. Premaz je odporen proti odrgninam, praskam, praskam in razmazovanju črnila. To pomeni, da so vaša marketinška orodja videti odlično, trajajo dlje in dodatno povečajo vašo trženjsko vrednost. To je še posebej pomembno, če morate zaščititi pošiljatelje direktne pošte, kot so razglednice, pred mešanjem z drugimi pošiljatelji, in ko postavljate plakate, brošure in drugo marketinško gradivo na javna mesta z velikim prometom, kjer je verjetno, da bodo z njimi rokovali. Obe prednosti pomenita, da UV-prevleka ponuja konkurenčno prednost, ki lahko izboljša podobo vaše blagovne znamke in poveča vašo donosnost naložbe. UV premaz je tudi okolju prijazen, saj po utrjevanju ne sprošča hlapnih organskih spojin (VOC).

 

Kaj lahko premažemo z UV sevanjem?

Skoraj vsak trženjski dokument za tiskanje je lahko UV-prevlečen, čeprav je UV-prevleka najboljša za težje papirje, kot so prekrivni papirji in kateri koli 80-lb papir. ali večji.

Ne glede na to, ali tiskate vizitke, razglednice, naslovnice brošur in katalogov, plakate in letake, prodajne liste, koledarje ali druga marketinška orodja, vam UV-prevleka lahko pomaga pritegniti pozornost in vašemu sporočilu dati vrhunski, prefinjen videz, ki traja. dlje in vam bo pomagal izstopati od konkurence.

Oblikujte svoje razglednice na spletu! Vse, kar potrebujete, so naše brezplačne predloge razglednic in ustvarjalec razglednic, ki je enostaven za uporabo.

 

Zakaj bi morali imeti svoje tiskano marketinško gradivo UV-prevlečeno

Obstajajo trije glavni razlogi za nanašanje UV-prevleke na vaš marketinški material. Prvič, UV premaz obogati vaš dizajn in izboljša vaše barve. Svetel, sijoč sijaj se ujema z živahnimi barvami, ki izstopajo s papirja, zaradi česar vaše umetnine izstopajo in pritegnejo pozornost. Na primer, tiskanje vizitk, prevlečenih z UV žarki, bo privlačnejše od nepremazanih vizitk in ne bo drgnilo denarnic ljudi.

Drugič, UV premaz ponuja vrhunske izdelke in storitve. Ste vrhunska blagovna znamka in videz dela vzbuja zaupanje strank. Ko natisnete vrhunske marketinške materiale z UV premazom, ustvarite vtis, da je vaše podjetje uspešno, in če ste uspešni, imate verjetno veliko zadovoljnih strank. Zaključek: Ljudje se bodo z vami počutili prijetneje.

Nenazadnje UV-prevleka ščiti vaše marketinške materiale, tako da trajajo dlje in dlje kot trajajo, bolj se lahko potrudijo, da dobijo odziv. Dolga življenjska doba pomeni, da lahko povečate donosnost naložbe in pridobite več milj za vsak vložen dolar. Na primer, če natisnete vinilne nalepke z UV-prevleko, bodo trajale veliko dlje kot nalepke brez premaza.

 

UV-prevleka je postopek z nizkim tveganjem in visoko nagrado, ki je smiseln za blagovne znamke, ki želijo povečati donosnost naložbe z minimalnimi naložbami. To je odličen način za povečanje vaše trženjske privlačnosti z izboljšanjem estetike in zaščito vaših marketinških orodij, pri čemer je izvedba zelo nizka. Dodajte UV-prevleko, ko danes tiskate vrhunska marketinška orodja po znižanih cenah.