Tonerji in kartuše

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Pisarniški material in šola

Kaj morate imeti v e-trgovini

Vodenje spletne trgovine je lahko eden najbolj vznemirljivih poslovnih podvigov, saj lahko prodajate karkoli, računalnike, tiskalnike, kartuše za tiskalnike, nakit, oblačila, knjige, sveče, nego kože, ličila, pisalne potrebščine, umetnine in še bi lahko naštevali.

 

Samo zato, ker niste lastnik fizične trgovine, ni nujno, da je poslovni proces lažji. Trdili bi, da je preprosto drugače. Obstaja veliko gibljivih delov, ki se morajo združiti, da lahko kateri koli poslovni model deluje. Na primer, v maloprodajni industriji e-trgovine je embalaža vse. Vaše škatle, ovojnice, embalaža, nalepke zahtevajo malo več pozornosti do podrobnosti kot v fizični trgovini. Ne glede na to, ali prodajate lomljive izdelke ali samo želite ustvariti doslednost za svojo blagovno znamko, je bistveno, da vlagate v dobro embalažo. S tem v mislih je enako pomembno, da ste pozorni na to, kaj je v vaši embalaži, da zgradite trajen odnos s svojimi strankami. Obstaja na milijone spletnih trgovin, od katerih mnoge verjetno prodajajo podobne izdelke kot vaša. Čeprav je vaš izdelek lahko odlične kakovosti, samo to ni dovolj, da bi se stranke vračale. Kaj je rešitev? Vsakemu naročilu priložite zahvalno kartico. Morda se sprašujete, zakaj ali kakšno sporočilo vključiti na samo kartico. Preberite, če želite izvedeti, zakaj potrebujete te kartice in kaj morate vključiti, da kar najbolje izkoristite to marketinško orodje.

 

 

Zakaj bi morali vsakemu naročilu priložiti zahvalne kartice?

Če vsem svojim naročilom dodate zahvalno kartico, to pomeni, da niste pozorni samo na izdelek, ki ga izdelujete ali prodajate, ampak tudi na izkušnjo svojih strank. Preprosta zahvalna kartica bo veliko pripomogla, še posebej, če vključite spodbudo za oddajo drugega naročila, na primer kodo kupona ali če prijatelju priporočite promocijski popust.

 

Kaj dati na zahvalno kartico?

 

Tukaj so naslednji elementi, ki jih morate vključiti v svoje zahvalne kartice:

- Vaš logotip

- Splošno sporočilo zahvale

- Koda kupona ali promocija za stranke, ki se vračajo

- Vaši kontaktni podatki (e-pošta, telefonska številka, če je na voljo, in URL spletnega mesta)

- Vaši družbeni mediji (Facebook, Instagram, TikTok)

- Motivacija za deljenje mnenj/povratnih informacij o naročilih

Dodatni bonus

Prostor za osebno sporočilo. Če imate zmogljivost za to, več moči za vas! Če ne, lahko preprosto dodate prostor za personalizacijo kartice tako, da ročno napišete ime stranke. Prepričajte se, da tiskate na papir, ki vam omogoča prosto ročno pisanje.

 

Podpisovanje sporočila z imenom. Morda ustanovitelj trgovine ali oseba, ki pakira naročilo. Bodite kratki in jedrnati: hvala za vaše naročilo (ime osebe) ali pa je za vaše naročilo poskrbel in skrbno zapakiral (ime osebe).

 

Motiv podjetja. Ljudje to pogosto naredijo na ločenem tiskanem materialu, vendar lahko združite zahvalno sporočilo/promocijo in svojo zgodbo v en natisnjen kos, tako da uporabite več kot eno stran tiskanja.

 

Seveda lahko vedno dodate zahvalne vložke tudi za stranke v trgovini! Zanimiva pa se je izkazala izkušnja odpiranja novega nakupa iz spletnega naročila. Navsezadnje so vedno priljubljeni videoposnetki »razpakiranja«, ki jih vidimo na številnih družbenih platformah, nekateri najbolj gledani videoposnetki v spletu. Kot trgovina za e-trgovino je pomembno, da embalažo nastavite na način, ki je edinstven za vašo blagovno znamko. Od vrste embalaže do barv in vložkov, pozornost pri vsakem naročilu zagotavlja zadovoljne stranke, ki se vračajo.

 

 vir: blog-gotprint.com