Kako odpraviti težave s tiskalnikom


Tiskalniki so razmeroma zanesljive naprave, ki uporabnikom služijo dolgo časa. V primerjavi z drugimi elektronskimi izdelki jih redkeje menjamo na nov model. Če nam tiskalnik služi, ne čakamo nestrpno, kdaj se bo na trgu pojavila novost in kaj bo prinesla. Vendar pa se lahko med uporabo pojavijo težave. Preden napravo odnesete v servisni center, poskusite odpraviti težavo, do katere je prišlo. Večina jih je sposobna rešiti uporabnike sama.

Najpogostejše težave

Tiskalnik ali večnamenska naprava ne natisne dokumenta

Razlogov za to je lahko več. Barva v eni ali več kartušah s črnilom je zmanjkala in naprava vas opozori na nakup in zamenjavo. Enako velja za laserski toner. V tem primeru preprosto zamenjajte tiskalniške kartuše z novimi. Druga težava, ki jo je enostavno rešiti, je pomanjkanje papirja. Tiskalniku je zmanjkalo papirja ali ima 1-2 lista v pladnju, vendar naprava še vedno ne tiska in vas opozori, da preverite in naložite papir. Vsak od teh dogodkov je označen z utripajočo LED diodo na zaslonu tiskalnika, monitorju računalnika, monitorju prenosnika ali nadzorni plošči tiskalnika.

Po zamenjavi novih kartuš naprava še vedno kaže prazna kartuša
Pri zamenjavi morda ne boste mogli dobro vstaviti kartuše s črnilom. Dovolj je le, da kos klikne, vstavite kartušo do konca in je tiskalnik ne zazna. V tem primeru preverite, ali so kartuše pravilno vstavljene. Izklopite in znova vklopite tiskalnik, da preverite stanje kartuše.

Tiskalnik se ne odziva na tiskalna opravila

Z računalnikom imate povezan tiskalnik in nič se ne zgodi, ko vnesete dejanje tiskanja. Morda boste pozvani, da preverite povezavo s tiskalnikom ali sporočilo, da sistem ni našel tiskalnika. Prepričajte se, da je tiskalnik vklopljen in povezan z računalnikom s kablom USB. Če je vse v redu, je voznik morda narobe. Včasih se operacijski sistem posodobi in povzroči težave z gonilniki drugih proizvajalcev. Podobna situacija se lahko zgodi, če je bil gonilnik posodobljen neposredno od proizvajalca naprave in povzroča težave za vaš model. V vsakem primeru lahko odstranite gonilnik in ga znova namestite z medija. Če ga ni bilo v paketu CD-ja in ste gonilnik prenesli neposredno s spletnega mesta, poskusite prenesti starejšo različico gonilnika, ki je delovala za vas. Če želite odstraniti gonilnik tiskalnika, obiščite Upravitelj naprav Windows.

Zastoj papirja

Sam papir vam lahko povzroči težave. V tiskalniku uporabite papir, ki ga priporoča proizvajalec. Debelejši pisarniški papir ali karton lahko povzroči težave. Vsak artikel ima v paketu uporabniški priročnik, ki vsebuje podatke o priporočeni teži. Moker, naguban ali napačno vstavljen papir lahko povzroči tudi zastoje. Zato naložite papir, da se izognete zagozditvi. Včasih je to težavo mogoče rešiti in odstraniti zagozden papir iz tiskalnika, vendar se servisu morda ne boste mogli izogniti.

Povezava Wi-Fi ali LAN ne deluje

Vedno je potrebno preveriti povezavo naprave ter preveriti kabel USB in Ethernet. Ali je usmerjevalnik priključen in viden drugim napravam? Če se vaš tiskalnik ne more povezati z Wi-Fi, se prepričajte, da usmerjevalnik deluje. Vse, kar potrebujete, je vizualni indikator na usmerjevalnikih (napaka povezave je označena z utripajočo LED diodo) ali drugo mobilno povezavo za preverjanje funkcionalnosti omrežja Wi-Fi. Včasih težave povzroča slabo konfiguriran požarni zid v vašem računalniku. Vredno je poskusiti znova zagnati računalnik in usmerjevalnik. Če niste vešč uporabnik, se posvetujte s strokovnjakom, ki razume nastavitve LAN in Wi-Fi.

Zmanjšana kakovost tiska

Če opazite zmanjšano ali dobesedno slabo kakovost tiska, jo lahko poskusite popraviti s programsko opremo tiskalnika neposredno v nastavitvah tiskalnika. Tam boste v nastavitvah tiskanja našli monitor za samodejno preverjanje napak, preverjanje šob, čiščenje in prilagajanje tiskalne glave. Slabo kakovost lahko povzroči tudi slaba raven črnila ali nizek toner. V tem primeru je lahko tisk bled, pojavijo se proge ali pa so izpisi na papirju izpuščeni. Preverite stanje kartuše in preizkusite kakovostni test, ki ugotovi, ali je treba očistiti šobe ali tiskalno glavo. Po čiščenju natisnite testno stran. Pri laserskih tiskalnikih lahko slabo kakovost tiska povzroči nizka raven kartuše s tonerjem, ki jo boste morali zamenjati z novim ali umazanim bobnom. Laserski tiskalniki imajo tako čistilne kot brizgalne naprave. Tam sledite navodilom za model. Bolj izkušeni uporabniki lahko umazanijo očistijo z vlažnim prtičkom na alkoholni osnovi.

Nasvet za vas

Če brizgalnega tiskalnika ne uporabljate dlje časa, občasno natisnite preizkusno stran, da se izognete sušenju šob in črnila v kartušah.

To so najpreprostejša opravila, ki jih lahko opravi vsak uporabnik, preden težavo preda serviserju. Če se vam zdi težava večja in si je ne upate rešiti, se obrnite na servisno službo. Če imate napravo v garanciji, se obrnite na prodajalca, ki bo poskrbel za servis.

Infolinija (PON-PET: 8:00-15:30)
Piškotke uporabljamo, da znamo kar najbolje izkoristiti naše spletno mesto, vrniti vsebino in oglaševalske zmogljivosti, uporabljati funkcije družbenih medijev in analizo prebivalstva. Ti piškotki vključujejo ciljne medijske piškotke in piškotke za napredno analizo. S klikom na gumb Razumem se strinjate z uporabo piškotkov.