Tonerji in kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Pisarniški material in šola
Akcije

Kako preprečiti odlašanje

Kaj je odlašanje

Odlašanje ni izraz ali stanje, ki je značilno le za zadnje desetletje. Ljudje so odlašali in se borili s tem problemom že stoletja. Ta brezčasni problem se je pojavil že davno, ko je človek kljub temu, da je moral narediti eno stvar, naredil nekaj drugega. Stari grški filozofi Aristotel, Sokrat, so imeli za to stanje besedo Akrasia. To je bil opis pomanjkanja samokontrole ali stanja, v katerem delujemo proti svoji boljši presoji. Danes imamo za takšno stanje ime Odlašanje, ki ga opisujemo kot dejavnost po nepotrebnem in prostovoljnem odlašanju nečesa pomembnega, nujnega na račun druge dejavnosti. Preprosto povedano, ne delamo tega, kar imamo, ne delamo nalog, ampak namesto tega počnemo nekaj povsem drugega in v mnogih primerih povsem nepotrebnega. Potrebne dejavnosti, naloge prestavimo na drug čas.

Kateri dejavniki prispevajo k odlašanju

Pred odlašanjem nismo nemočni, premagamo ga lahko z navadami, ki se jih naučimo. Lahko pridemo do stanja, ko bomo korak za korakom odgovorno opravljali svoje naloge. V bistvu je enostavno, če smo dobre volje, uravnoteženi in nismo pod stresom. Huje je, če obstajajo drugi dejavniki, ki vplivajo na našo osredotočenost. Saj veš, imaš določen urnik dela. Samo izvedite naloge korak za korakom. Ampak ... obstaja ampak. Nisi osredotočen, ker te nekaj moti, ker si pod stresom in ti rok dobesedno gori pod nogami. V glavi imate še kup drugih idej o zasebnosti, le tistih, ki ne delujejo. Katastrofa je, ko imate osebne težave v družini, ste pravkar razšli ali ste v slabem finančnem položaju. Vsaka težava vas lahko odvrne od osredotočanja na delo. A ne gre samo za težave, ampak tudi za pomanjkanje koncentracije zaradi drugih interesov, lenobe in podobno. Socialna omrežja so zelo pogost dejavnik, ki pomaga pri odlašanju. Odlašanje je lahko tudi posledica utrujenosti in slabe koncentracije.

 

pixabay.com


                                                                         
Kako preprečiti odlašanje z nekaj spremembami

 

Priprava na nalogo je v organizaciji

Osnovna metoda za preprečevanje ali odpravo odlašanja je načrtovanje nalog. Veš, kaj te čaka v določenem trenutku, ko je rok za dokončanje naloge ali dejavnosti in s temi informacijami lahko delaš pri organizaciji. Korak za korakom, glede na pomembnost, pristopaš k nalogam in slediš načrtu.

Določanje časa za dano nalogo

Vnaprej določite vsaj približen čas, koliko časa boste delali na nalogi. Glavna stvar moraš narediti, da deluje vsaj 15 minut, nato pa nehaš. Ta časovna omejitev bo za vas pozitiven impulz, zato boste ugotovili, da delate vedno dlje, da dokončate delo. V bistvu presegate nastavljeno mejo.

Kaj pa nagrada ?

Prav tako je dobro biti nagrajen za opravljeno nalogo ali vsaj določen del naloge. Ta taktika ima psihološki učinek, vendar deluje. Na ta način odvrnete pozornost od dela, ki vas nagiba k zamudi, in se osredotočite na nagrado. Tega ne rečemo vedno, včasih pa lahko motivira.

Krepitev discipline

Najtežji korak je disciplina in spoštovanje nje. Imate več nalog in včasih je težko izbrati tisto, ki ji damo prednost. Tu bo pomagala le ena "sila!"

 

Izogibajte se kroničnemu odlašanju

 

Enkrat, drugič in znova. Nočemo, zajeti smo v družbena omrežja. Toliko stvari nas odvrne od tega, kar bi morali narediti. In tega ni mogoče in ni mogoče prisiliti. Um je drugje. Želi le najti moč in ne dovoliti tatu, da bi nas zvabil k drugemu. Znebiti se morate slabe navade, da stvari pospravite in jih hranite v zadnjem trenutku. Ne dovolite, da vas nič in karkoli prepreči, da bi storili, kar morate storiti.


Kar se bo zgodilo, ko boste opravili nalogo, bo majhen občutek zmage. Poleg tega lahko obstaja spoštovanje do ljudi okoli vas. Če se znebite navade odlašanja, se lahko vaše življenje spremeni. Treba je poskusiti in videti. Morda bo prišlo z enim korakom več, počutili se boste dobro, izginila bo vaša stopnja samozavesti in frustracija zaradi nedokončanega dela.


Odlašanje ni le beseda, je stanje, ki vpliva na nas sam po sebi in vpliva na naše razpoloženje. Znebite se je in se počutite bolje. Na voljo je ogromno literature o odlašanju. Pomaga vam lahko tudi nekaj točk, ki jih zapišete in natisnete na papir . Pripeli ga boste na vidno mesto, da ga boste imeli vedno na vidiku.

 

»Nikoli ne odlašaj s tem, kar moraš narediti danes. Ker tudi če narediš malo, te bo to premaknilo malo naprej, kot da nisi storil ničesar."