Pisarniški material in šola

Močnejše oglaševanje tiskalnikov, zahvaljujoč slavnim osebam

Če mislite, da mora biti oglaševanje v tiskalnikih dolgočasno, se motite. Oglaševalski svet v tiskarski industriji počasi dobiva drugačno razsežnost. Do sedaj smo bili vajeni oglaševalskih akcij, kjer ima glavno besedo izdelek, torej tiskalnik, njegove inovacije, parametri ali dizajn. Danes proizvajalci tiskalnikov za svoj izdelek vse bolj iščejo tako imenovani »obraz« nekoga, ki ga poznajo ali vsaj zanimivega.

 

Epson

Za svojo napredno tehnologijo brez toplote je Epson ustvaril kampanjo z imenom Stop Global Warming. V okviru te kampanje se je povezala s prestižno revijo National Geographic in znano raziskovalko Arktike Katey Walter Anthony, ki je bila protagonistka kratkega komercialnega videa.


Pred kratkim se je kot obraz tiskalnikov EcoTank pojavil znani šprinter Usain Bolt. In to je nekaj za povedati. Najhitrejši nekdanji atlet Jamajke, ki je večkrat osvojil olimpijsko medaljo v šprintu, se pojavlja v oglaševalskih posnetkih, panojih in oglasnih pasicah na spletu. Ta športna legenda je obraz velike kampanje za promocijo tiskalnikov brez kartuš Epson EcoTank. Polnila za velike steklenice in manj težav s kartušami, to so ekološka polnila EcoTank, ki jih je posnel Usain Bolt. Epson hvali sodelovanje s tem športnikom, enako pozitiven je tudi sam Bolt.

 

epson.com

 

Usain Bolt ni edini znani obraz v športnem svetu, ki promovira tiskalnike brez kartuš EcoTank. Član Hiše slavnih lige NBA, znani košarkar Shaquille O'Neal, je za Epson snemal tudi reklamne videospote. Poleg reklamnih mest za tiskalnike s sistemom rezervoarja je podpiral tudi optične bralnike Epson in druge izdelke te znamke. 

 

epson.com

Hewlett Packard

Tudi drugi proizvajalci ne podcenjujejo reklame z znanimi obrazi Varnost tiskalnikov HP je predstavil igralec Christian Slater. Leta 2017 je ameriški igralec postal znan tudi iz serije Mr. Robot je postal obraz globalne kampanje za varnost medijev. Serija reklam prikazuje glavnega junaka Wolfa Slaterja, ki sistematično vdre v podjetje od pošte do sejne dvorane s spregledanimi ranljivostmi ter slabo zavarovanimi tiskalniki in računalniki. Leta 2021 je podjetje ponovno zagnalo protagonista Wolfa in izdalo novo reklamo o kibernetski varnosti pri delu od doma. V novi oglaševalski zgodbi vidite idilično predmestje. Gospodinjstvo, kjer se delo opravlja od doma. Čeprav si podjetja zelo prizadevajo za zagotavljanje korporativnih omrežij, se v domačem okolju pojavlja veliko tveganje. 

 

hp.com

 

Christian Slater ni edini zvezdnik, ki promovira HP. Zelo uspešna oglaševalska kampanja v podporo HP Instant Ink je zabavna serija oglasov HP Print At Night. Tam boste videli tudi znane igralske obraze, kot sta Tom Musgrave iz serije Fargo ali Beth Dover, znana serijska igralka, ki se zmenka parodijo na resničnostni šov Burning Love, ali iz Netflixove serije Orange Is New Black. 

 

hp.com

Canon

Pred časom smo videli zelo lepo Canonovo kampanjo, ki je nagovarjala instagram zvezdo Paperboyo. Ta ustvarjalni umetnik ni promoviral samo tiskalnika Canon PIXMA TS5350 Series, ki ga je zagotovil Canon, ampak tudi različne vrste fotografskega papirja. 

 

@paperboyo

 

Canon je na indijskem trgu sprožil zelo lepo oglaševalsko kampanjo, imenovano Canonove poroke. Ta regionalna kampanja je bila sprva predstavljena na nekaterih ključnih indijskih trgih. Posneli so v Kerali, poleg prestižnega režiserja Jimsona Joya pa igrata tudi znana igralca iz indijske filmske industrije Mahima Nambiar in Govind Padmasoory. Ta kampanja je bolj osredotočena na fotoaparate Canon.

Vendar sodelovanje zvezdnikov s proizvajalci tiskalnikov ni novost. Leta 1984 je bil v reviji OMNI objavljen promocijski oglas za pisalni stroj in tiskalnik Silver Reed, takrat je bila Martina Navrátilová, vodilna v svetu tenisa, ki je bila zelo uspešna.