Na to ne pozabite pri opremljanju pisarne
Na to ne pozabite pri opremljanju pisarne
Morda ste se pravkar odločili za samostojno delo od doma ali za ustanovitev lastnega podjetja z lastno pisarno. Druga možnost je, da se vi in vaš delodajalec preselite v nove poslovne prostore. Če nameravate opremljati novo pisarno, vam prinašamo nasvete, ki jih nikakor ne smete pozabiti. Razdelili smo ga v štiri osnovne kategorije: pisarniško pohištvo, tehnična oprema, dekorativni dodatki in osnovni pisarniški material.
Pisarniško pohištvo
Tudi če nimate pisarne, ampak delate od doma, morate ustvariti okolje, v katerem se lahko osredotočite in posvetite delu. Če mislite, da boste s kavča pred televizorjem lahko produktivno delali, se motite. Konec koncev je doma največ pasti, ki bi vas lahko zamotile in pripeljale do odlašanja. Pisalna miza in udoben stol sta zato nujna.
Obliko pisalne mize lahko izberete glede na velikost pisarniškega prostora. Izbirate lahko med klasično pravokotno mizo ali kotno mizo (v obliki črke "L"). Samo zato, ker se imenuje kotni, še ne pomeni, da ga morate postaviti v kot sobe. Svojo mizo postavite tako, da boste imeli dovolj sončne svetlobe, a hkrati tako, da svetloba ne sije na monitor vašega računalnika. Če miza nima vgrajenih predalov, boste verjetno potrebovali tudi dodaten predalnik. Izberete ga lahko statično ali na kolesih.
Druga nujna stvar v pisarni je stol. Predvsem mora biti udoben, da prepreči bolečine v hrbtu ali vratu. Trenutno so na voljo različni tipi ergonomsko oblikovanih pisarniških stolov, ki vam bodo zagotovili maksimalno udobje.
Ne pozabite na rezervni sedež. Med vašim bivanjem bodo vaše stranke, potencialni zaposleni zagotovo prišli k vam na razgovor ali drug obisk. Da bi jih imeli kam posedeti, naj bo sedežna garnitura, fotelj ali dodatni stoli.
Potrebovali boste tudi različne odlagalne prostore za pisarno, kot npr omare ali police za dokumente.
Tehnična oprema
Ker živimo v 21. stoletju, verjetno delo opravljate na računalniku. Torej mora vaša pisarna imeti namizni ali prenosni računalnik. Tudi internetna povezava je dandanes nujna.
Prav tako boste zelo verjetno morali natisniti dokumente, naloge ali drugo gradivo. Glede na vaše potrebe lahko izberete ločen tiskalnik ali multifunkcijsko napravo – torej tiskalnik, skener in kopirni stroj v enem. Profesionalna in večja multifunkcijska naprava lahko zahteva dodatno, ločeno mizo, na katero lahko postavite to napravo.
Dekorativni dodatki
Vaši delovni prostori so namenjeni predvsem delu. Vsekakor pa vas morajo tudi predstavljati. Zato poleg praktične ureditve vaše pisarne ne pozabite na estetski vidik. Ne glede na to, ali ste se odločili svojo pisarno opremiti moderno, razkošno ali minimalistično, se držite enotnega stila.
Vaši prostori naj ne izgledajo samo praktično, ampak tudi predstavljivo in prijetno. Štiri gole stene so videti hladne. Na steno obesite dizajnersko stensko uro, koledar z lepimi slikami ali sliko ali plakat. Na mizo postavite elegantno namizno svetilko.
Ureditev pisarne je odvisna tudi od vašega poklica. Če delate na ustvarjalnem področju, si lahko privoščite več eksperimentiranja. Nasprotno, pisarna pravnika ali ekonomista bi morala delovati resno.
Pisarniški material
Za konec pa preidimo na praktične stvari. Pod osnovno pisarniško opremo sodi pisarniški material, kot npr pisarniški papir za pisanje zapiskov in tiskanje dokumentov. Pomislite vnaprej in si zagotovite rezervne kartuše za tiskalnike, ki jih lahko kupite tudi v naši spletni trgovini.
Med praktičnimi predmeti, ki vam lahko pridejo prav, so barvna pisala, lepilni trak, spenjalnik, barvni samolepilni lističi, koš za smeti ali celo uničevalnik za odlaganje občutljivih dokumentov. Pridobite praktične kartotečne omare ali sortirne module na papirju za shranjevanje dokumentov.
Ne pozabite, da boste večino dneva preživeli v svoji pisarni, zato se morate v njej počutiti udobno. Uredite si ga torej po svojem stilu, a hkrati praktično. Skratka, da imate pri roki vse, kar potrebujete za opravljanje svojega poklica.