Tonerji in kartuše

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Vrsta tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Modelne linije tonerjev

Pisarniški material in šola

RICOH

Zgodovina podjetij, ki proizvajajo tiskalnike

Naš seznam podjetij, ki so tudi proizvajalci tiskalnikov, vključuje japonsko multinacionalko RICOH Ltd.. Ima dolgo zgodovino in blagovna znamka RICOH ni povezana samo z visoko kakovostjo, ampak tudi s številom nagrad, ki jih je podjetje prejelo. Ustanovljena je bila februarja 1936 pod imenom Riken Sensitized Paper (Riken Kankóši Kabushiki Gaisha). RICOH ima sedež v Tokiu. Kot globalno podjetje je zastopano po vsem svetu, tudi v Evropi. Japonsko podjetje je proizvajalec obsežnega portfelja digitalne večnamenske pisarniške opreme in storitev, povezanih z napravami. Poleg laserskih tiskalnikov, kopirnih strojev, faksov je proizvajalec kamer, projektorjev in interaktivnih tabel. Ponuja izpopolnjen, enoten komunikacijski sistem Ricoh za korporativne videokonference, ki vključuje avdio, video, dokumente in druge medije.

Kamera Ricohflex III (1950)

RICOH je bil prvi na Japonskem, ki je uvedel tekoči trak za proizvodnjo kamer. Tako je lahko večkratno povečal proizvodne kapacitete in po uspešni uvedbi proizvodnje potnih listov znižal ceno kamer Ricohflex model III. Ta model je postal zelo priljubljen med japonskimi kupci zaradi svojega luksuznega dizajna in privlačne cene.

 

Fotokopirni stroji in avtomatske kamere

Leta 1955 je RICOH lansiral svoj prvi pisarniški kopirni stroj Ricopy 101, ki je v poznih petdesetih letih postal zelo priljubljen izdelek za razmnoževanje dokumentov.

Leta 1962 je bila dokončana papirnica, obrat za proizvodnjo senzibiliziranega papirja. Istega leta je bil poleg raziskovalnega centra dokončan tudi obrat Ohmori za proizvodnjo pisarniške opreme. RICOH je s tem zgradil močno razvojno bazo za širitev svojih poslovnih področij proizvodnje kamer, ofsetnih tiskalnikov in sistemov za upravljanje podatkov.

Že leta 1960 je RICOH predstavil svojo prvo avtomatsko kamero RICOH Auto 35. Dve leti pozneje, leta 1962, se je na trgu pojavila z izboljšano kamero RICOH AutoHalf – popolnoma samodejnim modelom s polovičnim okvirjem, samodejno osvetlitvijo, ostrenjem in navijanjem filma. Takrat je bila velika uspešnica kompaktna avtomatska kamera v velikosti škatlice cigaret. Podjetje se je leta 1963 preimenovalo iz imena Riken Optical Co., Ltd., ki ga je uporabljalo do takrat, iz originalnega Riken Sensitized Paper v RICOH Company Ltd. z novim logotipom. Pod tem imenom še vedno deluje.

Proizvajalec kopirnih strojev in ur

Po uspehu kopirnega stroja Ricopy 101 je podjetje leta 1965 predstavilo nov model Ricopy BS-1. To je bil prvi namizni kopirni stroj, ki je lahko kopiral dobesedno karkoli iz papirja, tekstila in drugih predmetov. To ni bil skener, kot ga poznamo danes in v prostor na skenirni površini je bilo mogoče postaviti katerikoli predmet.

 

 

Tako kot številna druga podjetja se tudi RICOH skozi svojo zgodovino ukvarja s proizvodnjo ur. V šestdesetih in sedemdesetih letih 20. stoletja je za kratek čas sodeloval s podjetjem Hamilton Watch Company. Rezultat je bila ročna ura Ricoh Hamilton Electric.

Cenovna politika RICOH ga je v začetku sedemdesetih let pripeljala na ameriški trg, kjer je leta 1970 ustanovil sedež v Severni Ameriki pod imenom Ricoh of America Inc.. Istega leta se je RICOH pojavil na japonskem sejmu EXPO 70, ki je bil v Osaki in je bil prvi svetovni sejem v Aziji. Za RICOH je bila uvedba njegovih izdelkov velik uspeh. V svoj paviljon jim je uspelo privabiti več kot 7 milijonov obiskovalcev.

Takrat je RICOH že sodeloval s TDK (znan kot proizvajalec avdio in video medijev) na pisarniškem računalniku. Predstavljen je bil leta 1971 pod imenom Ricoh 8. Ni trajalo dolgo in podjetje je delalo tudi na opremi za faks storitve, ki so bile takrat zelo priljubljene. RIFAX 600S je bil prvi hitri pisarniški faks, ki je lahko poslal dokument A4 (1 stran) v hladnih 60 sekundah. Ta hitrost je bila velik napredek v primerjavi s 3 do 6 minutami, ki so jih porabile druge naprave.

Tudi na področju kopirnih strojev se podjetje ni ustavilo in je nadaljevalo z razvojem svojih naprav. Leta 1975 se je pojavil z modelom Ricopy DT1200. Hiter kopirni stroj z dvema različnima podajalcema papirja odlikujejo visoka kakovost, stabilnost in poleg tega prijeten dizajn.

 

 

Leta 1971 je RICOH začel kampanjo TQC – popolnega nadzora kakovosti, ki se je leta 1975 pretvorila v nagrado. RICOH je prejel Demingovo nagrado za nadzor kakovosti. Kasneje, konec 80-ih, se je podjetje preusmerilo na proizvodnjo fotokopirnih strojev Pitney-Bowes. Poleg lastne znamke kopirnih strojev in faksov so v tistem obdobju izdelovali tudi kopirne stroje za Toshibo in fakse za telegrafsko-telefonska podjetja AT&T Corporation in Omnifax.

Nintendo s procesorjem RICOH

Zanimivo je, da je podjetje RICOH za nekaj časa postalo tudi proizvajalec procesorjev za zabavni sistem Nintendo. Natančneje, Nintendo je izdelal 8-bitni mikroprocesor z imenom Ricoh 2A07 za video igralne konzole. Ricoh je proizvajal procesorje 2A03 NTSC različice in Ricoh 2A07 PAL različice, ki je bila uporabljena v Evropi.

Kopiranje na format A3

Še en mejnik podjetja je bil kopirni stroj Ricopy FT4060, ki je podpiral kopiranje na format papirja A3. Samo v prvih 10 mesecih je bilo prodanih 100.000 enot tega inovativnega fotokopirnega stroja visoke ločljivosti. Serija modelov Ricopy FT4000 je požela uspeh tudi na mednarodnem sejmu v Bolgariji, kjer je leta 1983 prejela zlato priznanje.

V osemdesetih letih se je RICOH začel usmerjati tudi na evropski trg. V Veliki Britaniji je odprl svoje proizvodno podjetje RICOH UK Products Ltd.. Leta 1986 je bil ob 50. obletnici Ricoha v Yokahami ustanovljen center za raziskave in razvoj. Takrat se je na trgu pojavila pisarniška oprema velikih dimenzij, leta 1987 pa je RICOH lansiral še eno uspešnico, fotokopirni stroj Ricoh Imagio 320. Pozornost je pritegnil predvsem s svojimi kompaktnimi dimenzijami in večnamenskostjo za pisarniško okolje. To je bil cenovno dostopen digitalni kopirni stroj z naprednimi funkcijami.

Leta 1992 je RICOH postal sponzor olimpijskih iger v Barceloni v kategoriji faksa. Družba je na podlagi pogodbe, sklenjene leta 1989, zgradila Olimpijsko faks mrežo. Sporazum sta podpisala predsednik MOK Juan Samaranch in predsednik Ricoh Hamada. S tem je RICOH pomembno prispeval k natančnejšim in hitrejšim sistemom olimpijskih iger.

90. v barvah

Standardna tehnologija, ki se je uporabljala za barvne fotokopirne stroje v zgodnjih 1990-ih, je zahtevala ponavljajočo se obdelavo slike za 4 primarne barve CMYK (cian, magenta, rumena in črna) v enem bobnu za reprodukcijo ene barvne kopije. Ta mukotrpen postopek je trajal približno 5 minut za izdelavo ene kopije strani A4. RICOH je v tej omejitvi videl priložnost in razvil sistem fotoreceptorjev s štirimi bobni, ki bi lahko obdelal štiri barve v tandemu, funkcijo, ki so jo vgradili v novi digitalni barvni model. Inovativna naprava ARTAGE 8000 se je lahko pohvalila z visoko hitrostjo barvnega izpisa. Takrat je bil najhitrejši model, ki je podpiral tudi različne vrste papirja.

Za RICOH so bila devetdeseta leta tudi izziv za trajnostno ravnanje z okoljem in uvedbo oblikovanja izdelkov, ki jih je mogoče reciklirati. Leta 1994 je na trg prišel prvi fotokopirni stroj, ki ga je mogoče reciklirati, saj je zmanjšal količino odpadkov in je imel izboljšano zasnovo, ki ga je mogoče reciklirati. To prizadevanje podjetja RICOH je bilo leta 1995 priznano z najvišjo nagrado ministra za mednarodno trgovino in industrijo za okoljske dejavnosti za oceno izdelkov na 95. podelitvi nagrad Clean Japan Recycling Awards.

Kamere RICOH

Leto 1995 je bilo za RICOH mejnik na področju digitalnih fotoaparatov. Ricoh DC-1 je imel kompaktno ohišje žepne velikosti in številne vrhunske funkcije, ki bodo kasneje postale standard. Na primer, snemanje zvoka, izbira podatkov, prenos v osebni računalnik, druge aplikacije in nalaganje medijskih slik so bili razviti, da služijo namenu tega modela.

Ricoh Imagio MF200

Imagio MF200 je bil začetnik prehoda z analognih na digitalne modele. Odlikoval ga je digitalna kakovost visoke ločljivosti, pomnilnik za shranjevanje kopiranih podatkov, kompaktno ohišje (ki podpira tudi papir A3), najmanjša širina na svetu v tistem času in nižje cene na enoto, dosežene z doslednim prizadevanjem za zniževanje stroškov. Zaradi vseh teh lastnosti je Imagio MF200 še posebej priljubljen pri manjših poslovnih uporabnikih. Užival je v ogromni prodaji in bil hit. Po uvedbi te naprave se je digitalni segment na japonskem trgu po obsegu povzpel na več kot analogni segment.

Novo tisočletje 2000 - Tiskalniki

Leta 2001 je podjetje prejelo nagrado Ministrstva za gospodarstvo, trgovino in industrijo za serijo Imagio Neo 350, za napravo z energetsko varčno tehnologijo. Podjetje se je začelo intenzivneje ukvarjati z različnimi okoljskimi programi. Leta 2006 je podjetje k temu pripomoglo tudi z novo razvitim tonerjem PxP, ki je nudil visoko kakovost, a omogočal fiksacijo pri nizkih temperaturah. Prispeval je k zmanjšanju emisij v proizvodnem procesu. Tehnološki center RICOH je prejel nagrado Nikkei Manufacturing Award 2007 za uspešne pobude pri reformah razvojnega procesa, ki so povečale učinkovitost z združitvijo prej ločenih oddelkov za razvoj, oblikovanje in predproizvodnjo v eno telo.

Leta 2008 je RICOH predstavil novo vrsto svojih tiskalnikov, serijo Ricoh PRO. Model Ricoh PRO C900 je postal vodilni. Šlo je za visoko zmogljivo napravo, ki je dosegala hitrost tiskanja 90 strani na minuto formata A4. Tiskalnik je kakovostno tiskal tako v enobarvnem kot v barvnem načinu. Predstavljal je najhitrejši in najmočnejši model v tistem obdobju. Leto kasneje je podjetje predstavilo nove modele serije Imagio MP C3500RC/C2500RC. Te naprave so bile med prvimi prenovljene. V proizvodnji je bilo uporabljenih do 80 % predelanih delov in komponent.

Interaktivne table in sistemi za upravljanje dokumentov

Po letu 2010 je podjetje RICOH vstopilo tudi v sektor avdiovizualnih komunikacij. Video referenčni sistemi, projektorji in nazadnje interaktivne table so podjetjem omogočili predstavitev in komunikacijo v realnem času z različnih lokacij. RICOH nadaljuje z razvojem sistemov za upravljanje in digitalizacijo dokumentov, IT storitev in rešitev za produkcijsko tiskanje, industrijskih sistemov. Pa tudi z inovativnostjo sistemov vizualne komunikacije in digitalnih kamer.

 

Logo Ricoh

Z razvojem podjetja se je počasi spreminjal tudi logotip podjetja. Prvi logotip se je pojavil leta 1963, ko se je podjetje preimenovalo v Ricoh Company Ltd. To se je spremenilo leta 1972. Še vedno je bil v črni barvi, vendar je bila pisava spremenjena in obrobe so bile odstranjene. Leta 1986 se je logotip Ricoh pojavil v rdeči barvi, leta 2005 pa je doživel prenovo.

​Danes boste v portfelju RICOH našli opremo velikega formata in proizvodne sisteme za tiskarski sektor, korporativne multifunkcijske naprave, pa tudi osebne tiskalnike za domače uporabnike. Poleg različnih večjih nagrad je bil najnovejši dosežek doslej objava, s katero je RICOH postal vodilni svetovni proizvajalec hitrih brizgalnih tiskalnikov, glede na poročilo IDC MarketScape. To je sledilo kmalu po tem, ko je RICOH domov odnesel nagrado BLI za nove modele večnamenskih naprav A4. Ti so na voljo tudi za evropski trg. Gre za modele Ricoh IM C300, IM C300F, IM C400F in IM C400SRF. So univerzalne večnamenske naprave, ki lahko tiskajo s hitrostjo 30-43 strani na minuto. Poleg tiskanja vključujejo tudi funkcije kopiranja in skeniranja. Novost je inteligentna nadzorna plošča, ki ima izboljšan procesor in fin zaslon na dotik. Zahvaljujoč temu so reakcije med aplikacijami zelo hitre, nadzor pa udoben.

Podjetje RICOH ima dolgoletno tradicijo. Nenehno uvaja inovacije in razvija nove tehnologije v svojih izdelkih in storitvah. Ne pozabi pa niti na ekologijo. Trenutno ima svoje hčerinske družbe oziroma proizvodne obrate v 200 državah po svetu. Zaznamuje ga ne le visoka tehnična, temveč tudi ekološka kakovost izdelkov, o čemer pričajo številne nagrade, ki jih je prejel.

Ali ste vedeli, da...

Ob koncu proračunskega leta marca 2019 je RICOH dosegel globalno prodajo v višini 2013 milijard ¥ (približno 18,1 milijarde USD). Sponzorska pobuda je za podjetje pomembna. RICOH med drugim podpira avdiovizualna in digitalna področja vodilnih teniških in golfskih turnirjev.