Tonerji in kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Pisarniški material in šola
Akcije

Samostojno delo bo kmalu najboljša veščina, ki jo lahko imate v svojem življenjepisu

Povezljivost spreminja način našega življenja. Spreminja tudi način našega dela. Posledično bodo prihodnje generacije postale strokovnjaki za delo v izolaciji, medtem ko bodo blestele v sodelovanju prek virtualnih tehnologij.

Ta trend bo bistveno spremenil delovno okolje velikega števila evropskih zaposlenih. Glede na nedavno raziskavo družbe Epson, ki je vključevala 17 vodilnih strokovnjakov in anketo med 7000 evropskimi zaposlenimi, bodo z napredkom tehnologije naše učilnice in sejne sobe vse bolj osredotočene na tehnologijo. 

 

Izobraževanje za prihodnost

Naši izobraževalni sistemi se premikajo proti dobi, v kateri bosta prevladovala kreativno sodelovanje in metaučenje. Po mnenju 70 % vprašanih učitelji ne bodo več odgovorni samo za podajanje znanja, temveč bodo prevzeli pomembnejšo vlogo pri vodenju učencev skozi izobraževalni proces. Štiriinšestdeset odstotkov vprašanih se je strinjalo, da bo uporaba informacijskih in analitičnih veščin v središču izobraževalnega sistema prihodnosti. 

Ta prihodnost ni brez pasti. Devetinšestdeset odstotkov vprašanih se boji, da bi pretirano zanašanje na dostop do informacij prek tehnologije lahko povzročilo splošni upad izobrazbe. Podobno se 67 % vprašanih strinja, da ohranjanje znanja ne bo več cilj izobraževanja, saj bodo informacije stalno na voljo.

Virtualno sodelovanje

Po mnenju 74 % anketirancev lahko tehnologija spremeni izobraževanje in delovne navade, vendar nobena virtualna aplikacija ne bo nikoli nadomestila osebnega stika pri vzpostavljanju odnosov. Vendar je treba povedati, da lahko to stališče izpodbijajo nastajajoče tehnologije prihodnosti, saj se na primer holografska projekcija nenehno razvija.

V povezavi s tem razmahom virtualnega sveta le 30 % vprašanih meni, da bo razvoj fizičnega delovnega okolja izboljšal povezanost zaposlenih. Vendar še vedno obstaja komplementarna povezava med spletnimi in nespletnimi orodji, pri čemer se 71 % anketirancev strinja, da bo „mešano učenje“ naredilo učenje bolj dinamično, učitelje pa učinkovitejše.

Svet globalnega dela

Nove tehnologije bodo podpirale še širše sodelovanje med lokalnimi in globalnimi zaposlenimi, vendar bo ključen razvoj usposabljanja in podpore zaposlenim pri sprejemanju novih tehnologij.

Po mnenju 71 % anketirancev bodo sejne sobe prihodnosti popolnoma virtualne, zaposleni z vsega sveta pa bodo uporabljali tehnologije, kot so obogatena resničnost in holografski projektorji, za povezovanje z delovnimi skupinami v realnem času. Vendar pa je jasno, da obstaja neskladje v tem, kako ljudje razumejo najboljšo možno uporabo tehnologije. Ko bodo prihodnje generacije pridobivale razumevanje novih tehnologij, bodo sedanji zaposleni neizogibno morali pridobiti nova znanja na področjih, ki jim prej niso bila znana.

Razvijanje pripravljenosti za učenje

Spodbujanje in navduševanje zaposlenih bo imelo pomembno vlogo pri tem pridobivanju novih tehničnih veščin. Pomembno je, da je 65 % anketirancev dejalo, da bi pridobili nova znanja in spretnosti za novo vlogo, če bi menili, da je njihova ogrožena, organizacije pa bi si morale prizadevati za poudarjanje pripravljenosti, da se naučijo čim bolj izkoristiti priložnosti, ki jih ponuja tehnologija.

Izobraževanje za delovno mesto prihodnosti bo zahtevalo širši nabor novih znanj. To bodo predvsem ključne mehke veščine, kot so domišljija, razumevanje, sočutje in vzpostavljanje odnosov. Iskanje teh veščin in vključevanje delavcev v podporo in izgradnjo rasti bosta imela ključno vlogo pri pripravi na tehnološko preobrazbo industrij.

 

Vir: Epson