Tonerji in kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Pisarniški material in šola
Akcije

Težave s tiskanjem

Čeprav tiskalniki na dolgi rok veljajo za zanesljive naprave, lahko uživate v težavah z njimi. Lahko se pojavijo različne težave in sporočila o napakah. Najpogosteje je te težave možno zelo hitro odpraviti in to stori uporabnik sam. V ta namen proizvajalci neposredno v priročniku svetujejo, kaj storiti v primeru težav s tiskanjem. Nekatere informacije se nanašajo na splošne napake, vendar so tudi specifične glede na kodo napake za določen model tiskalnika ali linijo modelov. Če uporabnik teh informacij ne najde v priročniku naprave, lahko še vedno uporabi kontaktne podatke za podporo za tiskalnik.

Kako rešiti težave s tiskanjem na tiskalniku Canon PIXMA TS74x

Danes si bomo ogledali najpogostejše težave, ki se lahko pojavijo pri tiskalnikih Canon iz modelne linije Canon PIXMA TS74xx. Kako jih odstraniti, ne da bi morali najti servisni center. V nekaterih primerih je lahko napaka resnejša in je uporabnik ne more popraviti sam. Potem je čas, da se posvetujete s podporo ali servisom.

Tiskalnik se ne vklopi

Če se tiskalnik ne vklopi, znova pritisnite gumb VKLOP/IZKLOP, da ga vklopite. Preveriš napajalnik, ali je kabel dobro priključen na napravo in na vtič. Tiskalnik izklopite za približno 2 minuti, nato ga znova priključite in vklopite. Če nič od tega ne pomaga in se tiskalnik še vedno ne vklopi in lučka stanja ne sveti, poiščite servis.

Tiskalnik se večkrat ali nepričakovano izklopi

Tiskalnik se lahko izklopi, če ste ga nastavili tako, da se po določenem času samodejno izklopi. To bo povzročilo izklop napajanja po tem času. Če te možnosti ne želite uporabiti, jo izklopite neposredno na zaslonu tiskalnika. V meniju izberite nastavitve, dodatne nastavitve, ekološke nastavitve, nastavitve varčevanja z energijo. Tam izklopite možnost samodejnega izklopa.

Tiskalnik na LCD zaslonu prikaže meni v drugem jeziku

Če ima tiskalnik jezikovno podporo za Slovaško ali Češko, lahko izberete lokalizacijo menija v SK/CZ. Tovarniško ima večina naprav privzeti jezik ENG. Ob prvem zagonu lahko izbirate med jezikovnimi možnostmi. Če je prikazan napačen jezik ali ste potrdili privzeti jezik, ga lahko spremenite. Pojdite na začetni zaslon (nanj pridete tudi z večkratnim pritiskom na gumb "nazaj"). Na zaslonu »Domov« pritisnite OK, 3-krat pritisnite gumb za izbiro puščice navzdol in OK, ponovno pritisnite isto puščico 6-krat in OK. Nato s puščicama (gor/dol) izberite jezik menija na zaslonu in potrdite OK.

Težave s povezavo in komunikacijo tiskalnika z USB

Preverite, ali je vaš tiskalnik vklopljen in pravilno povezan s kablom USB v napravi in ​​računalniku. V računalniku preverite v nastavitvah gonilnika naprave (s klikom na ikono tiskalnika), ali je na zavihku "Vrata" omogočena dvosmerna podpora (kartica, vrata, lastnosti tiskalnika, omogoči dvosmerno podporo). Seveda morate imeti nameščen ustrezen gonilnik tiskalnika.

Tiskalnik ne tiska

Najprej se prepričajte, da je tiskalnik priključen in vklopljen. Statusna LED in LCD zaslon morata svetiti.

Preverite, ali so kartuše s črnilom (črna, tribarvna) pravilno vstavljene. Kasete je treba potisniti do konca.

 

 

 

Preverite povezavo tiskalnika, kabel USB in omrežne nastavitve, če je povezan prek LAN ali Wi-Fi.

V računalniku preverite, kateri tiskalnik ste izbrali kot "privzeti tiskalnik". Privzeti tiskalnik mora biti vaš model Canon PIXMA TS74xx.

Preverite, ali je na vhodnem pladnju dovolj papirja za tiskanje.

Včasih so lahko težava tudi tiskalna opravila v čakalni vrsti. Odstranite neželena ali podvojena tiskalna opravila.

Težava s črnilom

Najprej preverite količino črnila v tiskalniku. Če vam je zmanjkalo črnila, zamenjajte kartušo z novo. Preverite lahko neposredno na zaslonu naprave. Vklopite tiskalnik, pritisnite gumb OK in izberite možnost "Estimated ink levels". Na zaslonu boste videli barvno in črno črnilo. Če se pri ponovnem polnjenju prikaže klicaj, je v kartuši zmanjkalo črnila. Če se pojavi križec, je črnila že zmanjkalo. Če je črnila v kartuši v redu, lahko stanje ravni vidite grafično. Stanje na vašem računalniku lahko preverite tudi v nastavitvah tiskalnika.

Kako ravnati z zastoji papirja in drugimi napakami

V primeru težav tiskalnik prikaže kodo napake:

1000 - v zadnjem pladnju, podajalniku papirja ni papirja ali pa ni pravilno vstavljen. Preverite pravilnost vstavljanja, poravnajte papir, vstavite papir in potrdite s tipko OK.

1200 - pokrov na skenerju je odprt.

1300 - je napaka, če v sprednjem pladnju ni papirja ali je nepravilno vstavljen. Preverite stanje papirja, ga naložite ali ga pravilno poravnajte z vodili za papir. Če se papir zagozdi pri podajanju iz zadnjega podajalnika papirja, ga počasi izvlecite iz zadnje ali sprednje strani izhoda, kjer je bolj dostopen za odstranitev. Poskusite ga izvleči počasi in enakomerno, da se ne zlomi. Če še vedno ne deluje, poskusite pritisniti gumb "Stop" ter izklopiti in znova vklopiti tiskalnik. Včasih se papir samodejno izvrže po vklopu.

  

1401 - pladenj FINE za kartuše s črnilom ni vstavljen ali je nepravilno nameščen. Preverite stanje in vstavite kartušo. Če napake ne odpravite, je morda poškodovana kartuša.

1430 - tiskalnik ne prepozna kartuše FINE. Odstranite ga in znova pravilno namestite v tiskalnik.

1485 - pravilna kartuša s črnilom ni nameščena. Tiskalnik ne bo začel tiskati, ker posoda s črnilom ni združljiva z modelom tiskalnika.

1650 - kljub pravilno izbrani črnilni kartuši je naprava ne prepozna. Preverite združljivost kartuše s tiskalnikom in jo znova namestite.

Za preklic tiskanja vedno uporabite gumb "STOP".

1651 - tiskalnik ne deluje pravilno in ne tiska, ker ne more zaznati stanja kartuše s črnilom. Prekličite tiskanje z gumbom "STOP" in preverite stanje povezave.

1686 - pomanjkanje črnila. Funkcija zaznavanja ravni črnila ne more zaznati stanja, raven preostalega črnila je zelo nizka. Če ste prepričani, da je v kartuši še črnilo, pritisnite in držite gumb "Stop" min. 5 sekund.

1687 - kartuša s črnilom ni pravilno vstavljena. Preverite kartuše s črnilom v kartuši in jih dobro pritrdite s pokrovom kartuše. Čim prej zaprite enoto za skeniranje (zgornji pokrov).

1688 - poročilo o pomanjkanju črnila. V kartuši je zmanjkalo črnila in jo je treba zamenjati.

1890 - neodstranjeni pritrjeni transportni trakovi in ​​drugo gradivo. Po prvem razpakiranju tiskalnik zahteva odstranitev transportnega, zaščitnega materiala.

2110/ 2113/ 2114 - sporočila za napačno nastavitev formata ali vrste papirja za tiskanje v pladnju, registriranem v tiskalniku.

4103 - tiskalnika ni mogoče zagnati s trenutnimi nastavitvami. Pritisnite gumb "STOP", da spremenite trenutne nastavitve in znova poskusite tiskati.

5011/ 5012/ 5200 - prišlo je do napake tiskalnika. Ta koda sporočila o napaki ne določa točne napake, vendar opozarja, da tiskalnik ne deluje pravilno. Izklopite tiskalnik in ga za nekaj časa izključite iz omrežja. Ponovno ga priključite in vklopite.

5100 - prišlo je do napake tiskalnika. Prekličite tiskanje z gumbom "STOP" in izklopite tiskalnik. Preverite, da v napravi ni zaščitnega materiala, da zagozden papir ne preprečuje premikanja držala pladnja FINE ali drugih ovir pri tiskanju.

Obstaja več sporočil o napakah s kodo in nekatera so povezana s podobno težavo, vendar se je pojavila pri drugem tiskalnem poslu. Zato lahko naletite tudi na kodo napake 6000 zaradi zastoja papirja.

Za napako C000 izklopite in odklopite tiskalnik ter ga znova vklopite in vklopite.

Če se pojavi sporočilo o napaki 5B02, je potrebno posredovanje servisnega centra.

To je bilo le nekaj osnovnih napak, ki se lahko pojavijo. Težave se lahko pojavijo tudi pri slabo prenesenem gonilniku tiskalnika, težavah z namestitvijo, povezovanjem tiskalnika v omrežje ipd. V priročniku boste vedno našli vsaj osnovne možnosti za njihovo reševanje.

Če vaša težava ni odpravljena z zgornjimi napakami, se obrnite neposredno na podporo proizvajalca ali ustrezno Canonovo službo. Če je vaša naprava v garanciji, kontaktirajte prodajalca, ki vas bo obvestil o nadaljnjem postopku v okviru reklamacijskega postopka.