Tonerji in kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Pisarniški material in šola
Akcije

Tiskalniki, tisk in novi trendi

Širjenja digitalizacije je neustavljivo in vse industrije, vključno s tiskarsko, se morajo nanjo neposredno odzvati. Tudi podjetja z dolgoletno tradicijo v proizvodnji tiskalnikov se morajo prilagajati, če želijo obdržati dober položaj na trgu. Rahla nadgradnja, ki napravi napravi doda zmogljivost in nekaj novejših funkcij, še zdaleč ni dovolj. Že lansko leto je pokazalo, kam bo šel tisk in da se ne bo izognil vse pomembnejši povezavi z digitalnimi tehnologijami. Kaj lahko pričakujemo?

Papir proti digitalizaciji

Kljub močni povezavi med tiskarstvom in digitalizacijo je tiskanje na papir še vedno želena rešitev za nekatere panoge in to stanje se ne bo kmalu spremenilo. Začenši s knjigami v tiskani različici, revijami, časopisi in oglaševanjem. Tukaj lahko rečemo, da bo še vedno kar nekaj panog, kjer se tisk na papir zdi bolj idealen ali vsaj enakovreden digitalni tehnologiji. A čeprav se za zdaj zdi le vizija, nas morda prihodnost preseneti v obliki hibridnega tiska, če temu lahko tako rečemo. Tiskali boste na papir, v katerega bo integriran digitalni del. Če si ne morete predstavljati, nekaj takega kot časopis v Harryju Potterju. Ali tehnologija, ki jo uporablja Lifeprint. Ponudniki MPS bodo dobili več prostora v ponudbi integriranih storitev na področju papirnega in digitalnega poteka dela. Dober primer je podjetje Xerox s platformo ConnectKey, ki s pomočjo aplikacij priročno in hitro premosti papir v digitalno.

Umetna inteligenca in inteligentna delovna mesta

AI (artificial intelligence) - umetna inteligenca, se je počasi začela pojavljati tudi v pametnih tiskalnikih in multifunkcih. Hewlett Packard ali Xerox imata prve modele na trgu, ki lahko delujejo z glasovnimi pomočniki. V zvezi s tem lahko pričakujemo pomembnejše sodelovanje oziroma partnerstva s podjetji, kot sta Google in Amazon. Oba imata na trgu lastne rešitve glasovnega pomočnika z uporabo umetne inteligence. Tretji obstoječi glasovni pomočnik je Applov Siri. Tudi ta alternativa je možna. Umetna inteligenca neposredno v tiskalnikih lahko v prihodnosti močno poenostavi in ​​olajša različna opravila. Po vzoru pametnih domov počasi nastajajo pametna delovna mesta, kamor bodo seveda vključeni tudi tiskalniki in korporativni tisk.

Ključne bodo storitve v oblaku in visoko strokovno znanje na področju IT storitev

Najnovejša raziskava kaže, da bodo podjetja postopoma začela dajati prednost ponudnikom IT storitev pred tradicionalnimi ponudniki tiskanja. Če bodo podjetja želela ohraniti svoj položaj sama ali s pomočjo partnerstva z izkušenimi ponudniki IT storitev, bodo morala razširiti portfelj izdelkov, storitev in varnosti znotraj celotne ponudbe storitev. Upravljanje tiskalnih storitev z uporabo oblaka bo letos postalo še bolj pomembno, ne bojimo se reči prednostno. Prav z njegovo uporabo si podjetja znižajo stroške tiskanja in breme, povezano z upravljanjem več strežnikov. Omogoča izboljšanje sodelovanja s strankami s fleksibilnim in cenejšim pristopom k storitvam tiskanja. To izboljša dostop podjetij, ki ponujajo storitve tiskanja, do malih in srednje velikih podjetij (SMB) kot strank. Prva podjetja, ki gredo v to smer, so Xerox, Lexmark in Ricoh skupaj z Y Soft.

Varnost tiskanja in vedno večji kibernetski napadi

Kibernetskim napadom se ne more izogniti niti tiskovni sektor, zato je varnost tiska ključni dejavnik v korporativni sferi. Zaščita trenutnega tiskalniškega okolja je vse večji izziv zaradi bolj sofisticiranih napadov in tudi mešanja starejših in novih naprav v korporativnem okolju. GDPR je bil dober korak, ki je vsaj na nek način vodil k izboljšanju na področju varnosti tiskanja. Pričakujemo lahko in bo nujno, da proizvajalci varnostne elemente vgrajujejo neposredno v naprave in vedno bolj širijo varnostne storitve tiskanja. Nekatera podjetja so se za ta korak že odločila, predvsem pri tiskalnikih in večnamenskih napravah za poslovno tiskanje. Gre za vedno večji prostor od samih naprav (tiskalniki, multifunkcijske naprave, skenerji, faksi), preko korporativnega omrežja, dostopa do oblaka, v katerem lahko napadalci najdejo ranljivosti. Celotno tiskalniško infrastrukturo bo treba zgraditi od začetka do konca na spremljanju, ocenjevanju in močni varnosti. To je tisto, kar bo v bližnji prihodnosti postalo trend varnosti tiskanja, proizvajalci pa morajo razširiti svoje storitve, da bodo varnost tiskanja dvignili na raven varnosti s preostalo infrastrukturo IT.

Veliki podatki v ozadju

Čeprav so imeli veliki podatki ali priložnost za velike podatke ogromen potencial za revolucijo v tiskarski industriji, velika večina proizvajalcev tega ni dorasla. Velika podjetja, ki so povezana s proizvodnjo tiskalnikov ali tiskarskimi storitvami, še vedno ne uporabljajo vseh podatkov za pridobivanje informacij, tako o kupcu kot o trgu kot celoti, da bi se lahko odzvali z novimi storitvami. Dovolj blizu so bili proizvajalci, ki so kartuše za tiskalnike zagotavljali brezplačno v zameno za obdelavo podatkov o porabi črnila ali tonerja. Določen napredek je dosegel Ricoh, ki lahko ponudi celovite analitične storitve, ki lahko pomagajo zgraditi pametna delovna mesta.

V kolikšni meri se bodo novi trendi odrazili neposredno v tiskarski industriji

Najprej se moramo zavedati, da je tiskarska industrija kljub dinamični rasti inovacij in uvajanju digitalizacije v različnih panogah nekoliko bolj previdna pri uvajanju novih trendov. Medtem ko uporabnik kot na ukaz kupi nov model mobilnega telefona neke znamke, ga novi model pri tiskarju ne pritegne toliko. To bi dobesedno morala biti revolucionarna inovacija. Proizvajalci tiskalnikov torej niso tako prisiljeni k inovacijam. Ne bodo pa si dovolili obiti splošnega trenda, saj bi s tem izgubili položaj na trgu v primerjavi s konkurenco. In tu jih bodo novi trendi prisilili, da ne zaostajajo. Deljenje storitev in deljenje prek različnih omrežij bo še naprej privlačno. Pa tudi najhitrejši dostop do njih. Številni proizvajalci že v osnovnem paketu ponujajo lastne oblačne storitve, ker pa želi uporabnik sam imeti vse pod eno streho, bodo storitve drugih podjetij vse bolj povezovale. Dizajn? Tukaj smo torej skeptični na področju korporativnega tiska. Naprave za korporativni tisk le minimalno spremenijo dizajn. Namesto tega je poudarek na nastavitvah in nadzoru. Lahko pa nas presenetijo tiskalniki za dom, kjer je še vedno več prostora za inovativnost v oblikovanju. Pričakujemo lahko drznejšo zasnovo za majhne instant foto tiskalnike in prenosne naprave. No, futurizma v naslednjih nekaj letih zagotovo ne bomo videli.

 

Ti trendi bi lahko spremenili tiskarsko industrijo. Od proizvajalcev samih je odvisno, kako hitro definirajo nove trende v svojem programu. Če želijo ohraniti svoje mesto na trgu, se ne morejo izogniti digitalni transformaciji in nastopu umetne inteligence, ključna je tudi varnost tiska, ki že postaja prioriteta.