Tonerji in kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Tip tiskalnika ali kartuše

Modelne linije tiskalnikov

Zapolnitev serije modelov

Pisarniški material in šola
Akcije

Ustvarite tiskana glasila podjetja

Glasilo je marketinško orodje, ki se uporablja za ohranjanje aktivnega občinstva. To, kar zdaj imenujemo e-novice, se je pravzaprav začelo kot tiskana kopija. Sorodno je s časopisom, a z glasilom imate več prostora za kreativnost, tako oblikovno kot vsebinsko. Glede na temo vašega glasila in občinstvo ste lahko tako ustvarjalni, kot želite. Ne samo dizajn, barvna shema, ampak celo vrsta vsebine, ki jo želite vključiti.

Se sprašujete, ali so tiskana glasila še vedno aktualna? Odgovor je pritrdilen. Vprašaj katero koli verigo trgovin z živili in ti bodo potrdili. Njihovo glasilo izhaja v digitalni in tiskani obliki. Njihova glasila vsebujejo posebne izdelke, vključno s sezonskimi artikli, hitrimi in enostavnimi recepti, povezanimi z njihovimi izdelki, ter veliko bolj ciljno usmerjeno vsebino, ki jo bodo kupci radi prebrali.

Čeprav ta vrsta vsebine morda ni nekaj, s čimer se vaše podjetje ali stranka ne more povezati, eno stvar vemo zagotovo: zlahka lahko ustvarite lastna tiskana poslovna glasila z ustreznimi informacijami.

 

 

Ali je smiselno tiskati newsletter, ko ga že distribuirate digitalno?

Upoštevajte dejstvo, da čeprav se je veliko glasil preselilo v digitalni prostor prek e-pošte ali spletnega mesta, se lahko elektronsko glasilo izgubi v morju drugih promocijskih e-poštnih sporočil. Ker je tiskano glasilo otipljivo in spodobne velikosti, je bolj verjetno, da ga boste vzeli v roke in prebrali. To pomeni, da vaš trud ne bo ostal neopažen.

Najboljša praksa bi bila ustvariti glasila, ki bi jih lahko distribuirali na obeh medijih. Čeprav se morda zdi, da je zapravljanje denarja oboje, na to pomislite bolj kot na naložbo. Še posebej, če nameravate svoje glasilo fizično distribuirati v vaši ustanovi ali neposredno pošiljateljem. Lahko jih vključite v nakupovalne vrečke, poštne pošiljke, tako da imajo stranke najnovejšo izdajo vašega glasila takoj iz tiska!

 

Ustvarjanje glasila – kako začeti

 Vrsta vsebine

Vključite pisno vsebino, kot so ekskluzivne informacije, novi ali trendovski izdelki, ustrezni članki, poudarki strank in ciljno usmerjena vsebina, da navdihnete bralce. 

Novice o vašem podjetju

To je lahko karkoli, od lansiranj novih izdelkov ali zgodnjih lansiranj, novih funkcij ali splošnih novic, ki bi koristile vašemu občinstvu.

Ciljna vsebina

S tem mislimo, da če ste trgovina z živili, je lahko vsebina, ki navduši vaše občinstvo, preprost recept s priljubljeno sestavino, ki jo najdete v vaši trgovini. Če vodite podjetje z oblačili, bi bila navdihujoča vsebina lookbook oblek, ki ga je sestavil eden od ambasadorjev vaše blagovne znamke.

Ideje za oblikovanje

Postavitve ali dizajna glasila ni mogoče ustvariti. Kot smo že omenili, lahko glasila uporabljajo bolj kreativen pristop, pri čemer je stopnja kreativnosti odvisna od vaše industrije. Če niste prepričani o postavitvi, si oglejte nekaj primerov in predlog na internetu.

Če že imate svojo blagovno znamko in logotip, boste lažje pripravili načrt oblikovanja za svoje glasilo, če se boste strinjali z ustreznimi pisavami, barvnimi shemami itd. Če nimate lastnih načel blagovne znamke, je zdaj pravi čas, da si jih omislite. Uporabite svoje glasilo kot priložnost za dokončanje videza in občutka blagovne znamke vašega podjetja.

Barve

Barve pritegnejo pozornost človeškega očesa, zato je pomembno, da v glasilih uporabljate različne barve. Seveda morajo barve dopolnjevati besedilo in fotografije v vašem glasilu, pa tudi barvno shemo splošnih smernic blagovne znamke.

Kakovosten minimalizem in jedrnatost

Medtem ko želite informirati in zabavati svoje bralce, se morate tudi prepričati, da jih ne boste preobremenili z vsebino. Tiskana glasila pravzaprav ne smejo imeti več kot 6 strani in razmislite o ustvarjanju krajših različic po e-pošti. Če imate spletno mesto, lahko celo gostite celotno glasilo na njem in omogočite uporabnikom, da obiščejo spletno mesto, da preberejo več, medtem ko vaša e-poštna različica ostane zgoščena s ključnimi točkami.

 

Kako natisnem glasila?

Glasilo je mogoče natisniti v stilu brošure, večstranskega letaka. Začnete lahko v majhnih količinah od 100 kosov.

Izbirajte med tremi priročnimi velikostmi, vključno z brošuro ali katalogom 5,5" x 8,5", 6" x 9" in standardno velikostjo letter 8,5" x 11". Natisnite le 8 strani, kar vključuje sprednjo in zadnjo stran vsake platnice, vsaka stran strani pa šteje tudi za eno. Torej 4 strani za naslovnice, 4 za notranje strani.

Če ustvarjate glasilo, boste zaradi števila strani več kot verjetno končali s sedlo vezavo, če pa ustvarjate katalog, ki ima 48 strani ali več, boste prav tako imeli izbiro.

Glavna razlika med obema je v tem, da je vezava v sedlasti šiv privezana z močnimi sponkami čez hrbtenico, medtem ko je pri popolni vezavi uporabljeno lepilo, ki drži hrbtenico skupaj. Popolna vezava se lahko uporablja samo za debelejše publikacije. To boste pogosto videli na debelejših revijah ali katalogih. 

Pravzaprav za svoje tiskano glasilo v najboljšem primeru ne boste potrebovali več kot 12 strani (4 platnice, 8 znotraj). Če presežete zgornje število strani, je najbolje, da se vrnete v fazo urejanja, da zgostite svojo vsebino.

 

Izbira papirja za tisk glasil

Ker ne ponujate običajnega časopisnega papirja, imate na voljo prvovrstne možnosti papirja, s katerimi bo vaše glasilo vedno sveže.

 

Možnosti papirja

Gladka, sijoča, odporna na poškodbe in ima enake lastnosti kot mehka vezava kataloga

Svetlo bel in nepremazan, najbližji običajnemu papirju, vendar z nekoliko bolj obstojnimi lastnostmi (papir je kompatibilen z laserskimi in brizgalnimi tiskalniki)

Lahek, a vzdržljiv, najboljši za živahne barve

Recikliran mat

Oster bel, mat, ekološki papir

 

Možnosti pakiranja

Platnica po meri – kar pomeni, da bo platnica enaka papirju, ki ga izberete za svoje strani

Sijajni ovitek – prilagodljiv, trpežen in dobro deluje z živimi barvami

UV sijajni ovitek – klasičen sijajni ovitek, ki ste ga verjetno že videli na vizitkah (dodan visokosijajni UV premaz za sijaj in zaščito pred poškodbami)

Nepremazan ovitek – enake debeline kot sijajni ovitek, le da je ta nepremazan

Reciklirana mat ovojnica – oster bel, mat, okolju prijazen papir.

 

Ko gre za pripravo strani glasila za tiskanje, se morate prepričati o naslednjem:

Strani so v načinu CMYK

Poravnajte plasti datotek, da vam ni treba skrbeti, da se elementi ne bodo prikazali na vaših natisih

Vse posamezne strani postavite v eno večstransko datoteko PDF s stranmi v številčnem vrstnem redu (prva stran je sprednja stran, druga stran je notranjost sprednje strani in tako naprej)

 

vir: blog-gotprint.com